Monday 24 December 2012

saya masak, ulalala !

Assalammualaikum and hi,

Hari ini my classmate n ex-classmate'08 mai umah. uhuhu. gembiranya tidak terkata. Oleh sebab hari itu saya hanya hidangkan buah sahaja so skrang saya masak.

Mula2 saya ingat nak masak spageti but bila fikirkan balik baik saya masak nasi ayam so tertunai lha hajat saya untuk masak. ! yummy2. ahaha, even tak sesedap mana diaorang kena jgak habiskan.
*muka sengal !

Hari ini saya masak nasi ayam. 
Hee :D
Firstly, saya bgtahu kwan sya yang saya masak nasi ayam tapi ayamnya saya lebih prefer gril but dia tak nak plak.
cerewat kan !
Sebab dia nak goreng2, so saya marinate je lha ayam tu n then so mak saya goreng.
saya ini anti bab2 nak goreng ini.
Paling tak suka.
yakssss !

Sampaikn ayah saya bising.
Dia cakap nanti kalau dapat suami yang suka mkann yang bergoreng cmne.?
Saya jawab balik 'ain temuduga dlu. kalau suka goreng2 ain reject'.
nonsense kan sya ini.
ish3, kesian sape dapat sya.
memey malang !
kahkahkah,
*ada aku kesah!-muka poyo-

ok lha ini hidangan yang saya hidangkan for my friend !
Jemput tgok , nak rasa tak bolehh. Touch screen tak ada rasa. Tawar aje.
Hahahah :P
ini nasi ayam ! 





Sup ayam!

Sos cili buatan sendiri oke! 

Ayam goreng bersama kicap, halia n bwang puteh! bkan sbb hangus ye! jgn memadai. babab kang.
Tu je yang sya msak.! see u later, 
bye2,adios n Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment