Thursday 1 August 2013

Yesterday Story

Dengan Nama Allah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalammualaikum ,

Hari ini saya berkongsi cerita tentang petang semalam. Selepas habis jumpa Madam Aileen, saya ajak ila and ara pergi bandar U. Waktu tengah tunggu bas UiTM uh, tgok cuaca macam nak hujan tapi redha jela kan. N then, pergilah tesco beli barang. N then, hujan lebat selebatnya. Ya Allah, bayangkan waktu ara nak kena pergi koko. Jam dah pkul 4.30.  Memula ingat hujan tak akan reda tapi alhamduillah rintik-rintik je. Part yang paling seronok bila saya perhati setiap jalan, takut-takut bas UiTM lalu ke kan. karang tak balik pulak. Nampak je bas UiTM apa lagi kitaorg kelam kabut la berlari lintang pukang, mengharungi hujan yg rintik-rintik utk mengejar bas UiTM. lenjun tu tak payah cakap la kan. Balik bilik badan dah mula panas-panas. Sekanrang ini pon pada pukul 4.14 am saya still terjaga menyiapkan video untuk disunting. Ila and Ara kepenatan sangat2 so depa dah tidur. Ok lah selamat bersahur. Doakan perjalanan saya dipermudahkan. Amin Ya Robalamin.



No comments:

Post a Comment