Wednesday 28 November 2012

4 hari menjadi chef,ulala :) -episode 2

Assalammualaikum and selamat malam,



Wahhh, episode dua tuh. boleh plak kan, ahahha. Jgan gelak or perli2 msakan sya yee. Ok hari ini saya masak kegemaran saya 'Kailan Ikan Masin' dan 'Asam Pedas Ikan Tenggiri'. Jom lihat hasilnya. jeng2 ,

Ni Kailan Ikan Masin. Saya msak tao. Huhu :) , look yummy kan. Nak rasa saya msak? mehh sni duit beli barg n sya msak. Ahhaha, gurau je. In Sha Allah, kalau saya rajin saya masak lha ye. Agak2 lepas ke jadi menantu?. tetttt.. ahaha, calon pon tak ada . kuikui, ok jemput lha rasa. touch pic yang ada kt skrin tu pastu rasa, :P. Just Kidding ok. Jgan uat tao.

Ni plak Asam Pedas Ikan Tenggiri. Selalunya kalau masak asam pedas ad belah utara n bla bla bla kan tapi saya tak tao lha asam pedas ni belah mna. ahahah. Saya masak ni dgan pnuh kasih syg tao , sbb tuh sedap. ahaha. Puji dri sendri kan. Msuk bakul ngkat sendri. ahahh, tak ad lha. Masakan sya simple2. Ta sesedap mna pon. Kan saya bdax baru bljar. Btoi kan kan?

ok tu je pada hari ini saya nak berkongsi dgan korg tentang mskan y ta seberpa ny. Hope u all enjoy it. bye2, Assalammmualaikum W.B.T dan good night. Sweet Dream yeyy :))


No comments:

Post a Comment