Friday 21 December 2012

Alhamduillah . Akhirnya :)

Assalammualaikum and hi,

Entry saya hari ini pasal Assignment CTU.
 dah siap. 
Alhamduillah !
Sebenarnya hari ini tension sgat2 sbb nak edit bagi siap tu yang pyah kan.
Lagi2 pasal nak edit number pages tuh.
Minta tolong classmate,
Dia cakap 'Banyak cantik kaauuu'
*garang kot -terasa saya-
Maybe dia tak smpai hati last2 nak tolong sya.
Tapi msalahnya waktu tuh Yahoo plak jam.
Tak boleh nak upload n send assignment tuh kat kwan sya supaya dia boleh edit kan.

Last2 sya give up ckap kat dia tak pyah.
Anyway, lepas saya ckap camtu kan saya biarkan cover pages saya ada number.
N then tros upload .
*hah tang tu boleh lha plak nak upload kan.
-panas jee hati-
And dah send pon kat Ustaz.

Anyway, saya nak ucapkan terima kasih byak2 kat kawan2 Sekolah Menengah Kebangsaan Khir Johari  Tg Malim(Form 6)
sayang korang ketat-ketat !
*muahhh.
 Especially Fatin Umira, Mas Anis, Nabila korang best friend terbaik yang aku pnah ada. !
Fatin Umira terutamanya yang menghabiskan kredit untuk send pic pasal assignment ny.
Seriously, aku terharu ada kwan macam korg !

Lepas ini aku ta tao lha apa jadi kat assignment kitaorang kan.
Sama ada ke reject or apa ke.
Doakan ye supaya dapat mrkah full gtuh !
da lha tak tidur malam nak siapkan assignment ini.

Oke lha tuh saja luahan hati saya.
Bye2, Adios and Assalammualaikum :)


No comments:

Post a Comment