Thursday 20 December 2012

kami dimana? kami di stu -Pc Fair

Assalammualaikum and hi,

Today I have something to share with u guys but it boring !. kalau rajin sgat bca leerr smpai abis oke. ! kalau bca I Love u guys lh.

Hari ini lpas klas Pn.Aileen (bel260) kiteorg tros je pergi Pc Fair. 
Saja jalan2 before mid sem break kan.

N then smalam nmpak baju cantik2 ler, n then ckap kat kwan. Jum beli baju sma colour. 
Semlam tak bwak duit so hari ini apa lagi lha kan,
berbelnja lha.
Barang2 yang beli tadi dgan kawan2 ini termasuk dorg punya.


Lpas dah beli brang2 sya apa lagi lha kan pergi lerr nak mkann untk berbuka sbb hari ini sya puasa sunat !
nmpak mkann, sya pergi lha tnya harga.
first, saya tanya dia jawab 'nak mee ke'
second, saya tanya lagi dkat orang sma dia jawab 'nak mkan sni ke'
last, saya tnya dia tercenggang ! n then mber dia jawabkan RM4.

Bila sedar kesilapan dia apa lagi lha kan dia sorokkan muka dia lerr.
*malu agaknya kot.
-selamat tak blushing dak laki tuu-

Pastu pergi lha kedai yang lain. 
orang tanya 'nak beli dik?'
Oleh sebab tak nmpak yng mnarik kat stu sya jawab lha
'tak lha nak tgok jee'
*nakal kan sya ny ? Peace !

kawan saya punya lha marah manja dgan sya.
ahahah, dia cakap 
'kau ni ain bagi harapan je'
ish2
hee :D, maaf ye pak cik oii. 
gurau2 je tadi. !
Yang paling best skali ialah waktu nak balik tadi boleh plak saya uat dancing queen dgan payung
*jgan cuba byangkan -buruk ok-
 sbb hujan rintik2 tadi kan. Faham2 jela hujan tak berapa lebat tapi angin tiup dgan kuatnya.

Ok lha saya nak pergi buka ini pastu nak pergi PI (Pusat Islam)
ada bacaan yasin kolej. So korang yang muslim tu apa lagi lha kan.
Hari ini hari apa?
Hah, pura2 ta tao.
Khamis kan, jum baca yassin ramai2 ok. !

Tu jerr nak cter. Tata, bye and Assalammualaikum :)


No comments:

Post a Comment