Sunday 16 December 2012

Don't misunderstand me ! ok. !

Assalammualaikum and Hi,

Today entry sya ta ad ler syok mna. Pagi tadi before pergi klas bdan sya da rasa pnas, pening2 n muntah2. Saya cuba uat dekk jer sbb nanti sya ta bole focus dalam klas. Saya tetap gagahkan diri pergi klas n uat muka macam org ta sakit sbb walaupun ada yg tao sya tak sihat waktu tu. But never mind lha kan. Lepas sampai klas ECO tdy tros sya rase nak muntah2. ! 'migrain' sya dah mmanggil. ! n apa lagi lha kan saya tros call my mum. N dy apa lagi lha kan soh p klinik. Kalau dlu kat skolah kwan saya akan sediakan ubat untuk sya. Fatin Umira nma dia. Rindu kat kau atinnnn !. lagi2 ubat kauuuu :)), Anyway, mungkin tadi org ingat saya ni mrajok lha ap lha tapi korg ada tnye knpa sya jadi cmni?. sya ta mrajok cuma sya sakit kpla waktu tu.

Saya fikir tadi nak balik cpat coz nak p UK sorang2. Ta mao lha myusahkan orang lain sbb saya kan slalu myusahkan orang ! Anyway, tgah bjalan2 smbl bfikir nak p UK ke tak akhirnya kaki saya mbwa saya pulang ke bilik. Saya tak suka mkan ubat. eiii yaksss, pahit plak tuh. Dah tu tekak saya ny ta boleh telan bnda2 camtu so saya kena gigit lha kan. terseksa tao ta?. ehh, lupa nak cakap UK tu bukan 'United Kingdom' ehh tapi 'Unit Kesihatan' lha. hee :D, n kalau sya mkan ubat sya tpksa lha btalkan puasa sunat. :(

Bila dah smpai bilik, saya ta dapat dapat than dri saya daripada mnangis. Dah lha kpla sya bpusing2 tambhan dgn problm tettt tu kan. Saya call member baik sya Najwa . Alhamduillah, Allah kurniakan kwan yg baik y always ada dgan sya. Muahhhh ! syag gle kat kauuu !Dia tenangkan saya n lpas tuh sya p tdor lerr bab ptang tak ada klas. Ingatkan kalau sakit jgak esok nak p UK boleh minta MC, ahahah. Nmpak ta kjhatan sya tuh?. Nak pontg klass tuh. ahah. Nope lha, sya bkan jnis org yg cmtu ! Lpas bgun tdor tros sya pergi mandi n solat. Pastu bca surah2. Alhamduillah, dman saya dah kebah sikit2. 

Anyway, before korang knal aku,korang tak kan fham dgan aku. ! Ye, btol aku suka susahkan orang, ngada2, gedik, suka merapu, kuat mrajok, suka memaksa, gle kuasa n so on. 

But I have my bestfriend that know me better than anyone so guys don't judge me before you know what kind I'm really are ! ok. Tq :)

See you later. ! bye2 , Adios n Assalammualaikum :))

No comments:

Post a Comment