Friday 7 December 2012

Kami sesat :((

Assalammualaikum, hi



Hari ini saya nak kongsi dgan u all , wahhh2 kongsi apa tu?. ahahah, oke smalam saya n my bff pergi lha bank nak print statement n then p lha mkan skali sebab laparrrr :(((( *ta mkan tgah hari pon. huhuh, pastu pergi lha kt tesco. Tgok awan makin mendung, tak apa lha. teruskan niat nak p sna, pastu p lha beli biskuit n barg2 y lain. hahah, y paling best kan boleh plak kiteorg btiga ny sesat dlam tesco tu. kalau tesco tuh besar ta pe lha jgak kan ini tak. selamat lha ta buat pgumunan kat kaunter y sorg p mna, y sorg tah kemana. ahahaha. nakal2 kan kiteorg ny. Sampai lha hujan lebat so kiteorg tperangkap lerr dlam tesco dgan org2 lain. y paling best skali saya p round satu tesco na cari kwan2. Tgok hp celcom krdt tamat tempoh, guna maxs kol dorg ta plak ngkat2. geram btoi. akhirnya jumpe jgak. ! yeahhhh. Pastu dah alang2 hujan, kami p main pmainnan kat ctu. ahahah. excited kot. y paling best skali bila kiteorg p timbg tgi n berat. ahahha. sudah tntu ler sya y plg berat n plg rendah. adussss :/. so saya excited lha hari ini na p jog kononnya boleh kurgkan berat, anyway, mlam tdy tgok cite hantu. grrrr , died silence ,if you see her, you never ever scream. walaweh. n then tgok plak cite Istanbul Aku Datang ! ! atoto, comeinya Lisa, nerdnya Tomok n Beto Sweeeeett gitu. ahahah, paling suka bila akhirnya mrka brsma. Sebenarnya da tao ending dia b4 tgok sbb kakak sya updated status dia kat fb kan. ke ke ke ~, enjoy tgok cite tu :))

Ok lha ini je pon entry saya y nak sya kongsi pada kali ini, see u next time !

bye, adios, and Assalammulaikum :)))))))

No comments:

Post a Comment