Wednesday 2 January 2013

Bad News :(): Good News :)(:

Assalammualaikum and hello,hello, hello :-)

Hari ini kelas bel tak ada ! punya lha excited mai awal nak chop tempat lha kann. Sedih class cancel :(
*sedih ke gembira ini?
*hanya Allah jela yang tahu kann.
 
Hari ini nak kongsi bad news :((, jom nangis ramai2. !
Ok lha sebenarnya gini after balik dari koko kan, ain dapat rasa symptoms2 bak kata Doc. Shahkira Pathi dalam blog dia 'Sinopsis Harian' memey ada lha kann.

Firstly,mmm. saya demannn. Sedih sgat. Da lha kepala pening , Ta ad selera nak mkan. so saya keputusan beli roti jela. N then pas habis basuh baju tu kann saya ponn apa lagi lha ambil keputusan nak tito sekejap je.

Pas bangun tros pergi bilik kawan yang terletak betul2 sebelah kann, minta bam. 
pastu deman ponn dah mula kebahh.
Kenapa saya tak minta panadol?
sebabnya
|
|
|
|
|

I hate medicine !
yakss, rasa dia pahit but I not afraid to see doc ok. !
Pastu g bilik roomate dlu. Pas layan adam n hawa apa lagi kann Setia Hujung Nyawa!
Histeria kami dibuatnya. Best2, 
Ok lerr berbalik ceta demam tadi, malam tu jgak ler kebah kann.
Saya kalau deman , kena sleep pastu In Shaa Allah elok.
ta perlu lerr makn ubat2 ini.
dah lha kalau makn sebiji ubat , satu botol air mineral besar tinggal separuh.
Plis *jgan bayangkan. buruk oke.
Ubat tu seolah2 masih kat tekak sya.
sbb tu saya tak suka ubat !
Tapi kann, tapi kann
rasa macam nak demam balik :'(

Secondly, hari ini malang uat saya oke. Waktu nak keluarkan Lappy saya n then ambil bateri yang kat atas almari. dah lha tinggi, saya tak smpai. Last2, bateri lappy jatuh betul2 ats kaki kiri saya. Apa lgy lha kn menjerit perlahan .
sakit sgat. Lebam oke . kena plak tu kat urat kann.
Good new is saya masih boleh berjalan pergi kelas even sakit.
Ta perlu ponteng.
syukur alhamduillah :)

Oke lerr tu je nak kongsi. Korang, doakan saya cepat sembuh oke. N most important tak perlu telan2 ubat. eiiiiyaksssss.
anyway, terima kasih sudi2 singgah blog saya.
Bye, syang korang ! adios, Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment