Thursday 3 January 2013

First Love ? Can U Imagine ?

Assalammualaikum and Hi,

Today I want to share with you about something.
first love?
Sape pernah?
Put ur nose up
*well, i just kidding
 ok , gimme five.
 We are same ! 

Saya pernah m'galaminya.
mmm, sedih ceritanya .
Nak dengar?
tak boleh sebab saya taip bukan letak video kat sini.
huhu, lawak?
Jum gelak sesama !

ok la, stop right here.
sekarang cerita pasal first love.
saya pernah ada waktu form 5, tak silap bulan 3 kot.
Saya suka kat dia sebab dia ada passion bila buat something.
lagi2 bila dia main futsal.
Now I Lost Contact With Him.
Saya sayangkan dia tapi dia maybe bukanlah yang terbaik buat saya.
Tak boleh cerita lebih2 nanti kantoii la.
kann3.

Itu je ye. Sory. nak tao lebih2 kena jad best friend dlu ok.
so sape2 yang pernah kena reject or apa ke , jgan risau ok
sebabnya . .
|
|
|
|
|
1) Kita masih ada Allah S.W.T ,family and of course friend.
2) Anggap dia bukan lha jodoh yang terbaik buat kita.
*In Shaa Allah ada lebih baik yang menunggu kita.
3) Jangan anggap bila kita hilang dia kita hilang segalanya.
4) Most Important, jangan pernah tinggal solat dan rajin2 la baca qoran.
sebabnya laki yang baik untuk perempuan yang baik.
In Shaa Allah,
Mudah-mudahan u all dapat yang the 'best ' oke.

Thank You For Visit My Blog !
Bye2, Adios and Assalammualaikum.
Sleep Tight , Friend :)(:

No comments:

Post a Comment