Wednesday 23 January 2013

Kayaking ! yeahahhhhh

Assalammualaikum and How are U?

Ok la entry saya pada kali ini pasal 'kayaking'.
Best dapat kayak kat 'Tasik UiTM'. 
Saya kalau bab2 activity outdoor memang suka join but ayah suka larang !
tapi saya degil. Oppss. kantoi !

Ok la nak cerita pasal kayak ini.
tahu tak dari semester 1 saya tak abis2 cakap pasal 'kayak' kat parent saya.
Hari itu tercapai hasrat untuk kayak.
Tapi kan kan, nak tahu tak cerita sebenarnya?

Camni, lepas smpai kat 'Tasik' uhh.
La, bukan jauh mana pon,
Jalan kaki je ponn.
Dkat tao !
Punya lama saya tunggu giliran nak berkayak.
Tahu tak diaorang kayak lama sangat sampaikan orang lain tak ada peluang nak kayak.
Memula dah give up. Tgok jam kul 6.45.
Memang first2 ingat tak dapat naik kayak uhh.
Last2, alhamduillah . Allah S.W.T makbulkan permintaan ain.
Tahu tak waktu tuh ain nak aje meraung2 tak dapat berkayak !
Geram btoy. !
Selamat lha dapat even 5 minutes je.
Anyway, thank you kat ex roommate saya sebab dia kayak cepat2 pastu tros bagi kiteorang.
Hilang la kempunan saya.

Saya yang belakang uhh. ahaha. Bersama dengan ex roommate sem lepas, pida !
Akhirnya, yeahhh. ! dapat jugak kann. 
 Ok la, tu aje yang saya dapat kongsikan.
Terima kasih singgah blog saya !
bye2, adios n Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment