Tuesday 29 January 2013

3 thing that people hate about it !

Assalammualaikum and hi,

Today entry about '3 thing that people hate when they been asking about it'. Apa tiga perkara tu?
"Weight, Height and Age" . Bila cerita pasal berat badan especially girls paling tak suka bila berat naik or terlalu kurus. Yay ! sama macam saya. Saya rasa macam saya ini gemuk ! bukan penyakit 'anorexia nervosa'. Kalau korang tengok saya dulu mesti pelik dengan saya . Anyway dulu saya
XS to S to M to L. Tak apa la kann. Sebenarnya kan tak kisah la bila kita gemuk ke kurus ke yang paling penting kita kena jaga pemakanan. Banyakkan riadah ! jogging2 ke. ke ke ke~ , saya ini cakap je tapi macam la buat kan. Kalau korang concern pasal diri korang better change attitude ye.

 Nak cerita pasal 'height' pulak. Tak semestinya rendah tak bagus. Almost orang yang rendah2 ini comel apa ! tak caya? sudah ! macam la saya peduli kann. Bagi saya semua orang ada kelebihan masing2. Orang kata kalau dapat suami rendah murah rezeki tao ! huhu. tapi tak pasti la betul ke tak.

Hah, pasal 'Age' pulak. Bak kata pensyarah Bel saya, Pn. Aileen kalau umur dah meningkat , kita tak panggil Older but Less Younger . huhu. betul kan apa madam saya cakap. Siapa setuju?
Anyway, nak cerita sikit. Saya ini suka perasan muda ! ala, lahir bulan 11 katakan.
Bajet2 macam muda tapi ahahaha. jangan harap la kan. Ramai lagi muda . *sedar diri . :(

Ok la, saya nak kongsi something ini.
Jum tgok
|
|
|
|
|
Ini la yang saya buat ! date n time tak betul ok. saya buat semalam kat JJ, ipoh.
Ok la, itu je nak kongsi. hah, korang ni dah tao. sorok2 la ye. Jangan cerita kat siapa2 ye.

Bye2, n Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment