Wednesday 30 January 2013

Today story ! meow2.

Assalammualaikum and Hi,

Nak kongsi sikit pasal hari ini. Camni ceritanya, memula rancang kalau pagi ini tak ada kelas eco *bukan nak ponteng ok , ingat nak pergi UK (unit kesihatan) sebab saya selalu sakit2. And then tak jadi, Sebabnya ada klas. Kebetulan tadi dapat la markh quiz. Nak tahu dapat berapa? ehh, mana boleh cerita. janji lulus. #Alhamduillah.

Berbalik pada cerita tadi selepas kelas terus pergi training netball. hemm, abis la muka saya. *burn !Tak apa la, dugaan. Hihi, penat2 berlatih, teringat ibu suruh pergi UK minta ubat. Padahal tak makan ponn. Kahkah. Abis je men netball terus je pergi UK yang terletak betul2 depan padang.

Dah smpai UK tu macam biasa la kann. Anyway no giliran saya 139. Cantik tak? ke ke ke~
Doc. tu tanya saya samada pakai cermin mata or not. n saya jawab la ye, tapi cermin mata dalam beg. Doc tu nasihatkan la suruh pakai sebab nanti bahaya.

Ni la ubat2 nya, saya kena mkan. ahahah *nak ke saya makan?


 and then selepas abis je training , petang itu ada Koko. Saya join kembara. Main masak2 tadi. hihi, best tao ! Makan la nasi, sardin n ubi goreng. Sedap2. belajar cara2 masak kalau duk dalam hutan nanti.  Malam tadi ada la persembahan tarian. Kena la pergi. perhhh kaki sakit . badan letih. Abis je latihan tarian smbung balik pratice netball. Busy sangat2. saya penatttt ! huaaa~

Ok la, terima kasih dengar luahan saya. Bye2. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment