Saturday 9 February 2013

ku merinduimu :(

Assalammualaikum and Hi,

Sebelum saya update pasal 'tarian' , terlebih dahulu 'Alhamduillah', kakak saudara saya sudah selamat melahirkan anaknya. Dah lama saya tak jumpa kakak saudara saya. Betul2 rindukan dia !
Anyway, semalam dalam perjalanan balik ke rumah atok, saya call dia. N then saya suruh la dia MMS picture anak dia. Atototo~ comelnya dia ! Kali terakhir saya jumpa dia waktu anak first dia, y second n baru2 ni belum sempat lagi. Hari itu family saya pergi hantar abang saya kat UMT n singgah la sekejap kat rumah dia !. mmm, tak adil . saya tak dapat ikot. Saya harap sangat cuti sem nanti dapat mai rumah dia . Nak sangat cubit2 pipi anak dia. eeiii, geram tao !

Jum tengok gambar diaorang !

Yang ini anak ketiga dia . y baru lahir uhh, nama dia Muhammad roaiqal naim bin mohd rofaizal. cane cumei ta? sepet kann mata dia? ikut ayah dia lerr tu ! hihi :)

yang ini yang sulung ! yang paling saya miss sangat2 nak cubit pipi dia. ! nama dia Muhammad roaiman naim bin mohd rofaizal.

Yang sebelah kanan itu aiman, n yang sebelah kiri tu Muhammad roaidil naim, y second. Yang second itu macam muka kakak saudara saya. Ala, rindunya kat korang !







hihi, cumei kann ! kan saya sudah bilang !. kihkih~  harap sangat dapat jumpa dengan diaorang cuti semester nanti ! tu je nak kongsi dengan u all !

Tq for visit !
Sayang korang :))

Bye2 and Assalammualaikum :)

2 comments: